×
ԱՐԺՈՒՅԹ Առք Վաճառք
USD 393 396.5
RUB 3.87 4
CHF 445 453
GEL 140 143
EUR 418 422
GBP 501 508
Responsive image

Սպառողի իրավունքներ

Հարգելի հաճախորդ,

Դուք կարող եք Ձեր բողոք-պահանջները ներկայացնել`

  • զանգահարելով (011) 79 00 00  հեռախոսահամարով,
  • ուղարկելով info@aescredit.am էլեկտրոնային հասցեին,
  • փոստով` «ԱԷՍ Կրեդիտ» ՈՒՎԿ ՓԲԸ, Հայաստան, 0010, ք. Երևան, Խանջյան 7շ, 12 հասցեով:

Տեղեկացնում ենք, որ Ձեր իրավունքները կարող են պաշտպանվել ինչպես դատական կարգով, այնպես էլ ֆինանսական համակարգի հաշտարարի միջոցով:

Մանրամասներին կարող եք ծանոթանալ ստորև ներկայացված փաստաթղթերի միջոցով.

ԱԷՍ Կրեդիտ-ի հաճախորդների բողոք-պահանջների քննության ընթացակարգ

 

 

Վարկային պատմության էական դերը և նշանակությունը՝

Վարկային պատմությունը ներկայացնում է անձի ֆինանսական պարտքերի կատարողականի ամբողջական պատկերը: Այն ներառում է տվյալներ, որոնք հավաքագրվում և պարբերաբար թարմացվում են թե՛ առանձին վարկատուների, թե՛ Վարկային բյուրոյի (ԱՔՌԱ) կողմից: Այս տեղեկատվական շտեմարանը արտացոլում է անհատի վարքագիծը ֆինանսական պարտավորությունների կատարման հարցում: Վարկային պատմությունը բաղկացած է բազմաթիվ բաղադրիչներից, ներառյալ՝ ստացված վարկերի մանրամասները, վճարումների կանոնավորությունը, երրորդ անձանց տրված երաշխավորությունները, հնարավոր ուշացումները և դրանց հետևանքով կիրառված տույժերը:

Վարկային պատմության անճշտությունների շտկման գործընթացը՝

Եթե վարկառուն հայտնաբերում է իր վարկային պատմության մեջ անճշտություններ կամ բացթողումներ, նա իրավունք ունի դիմել դրանց ուղղման համար: Համաձայն ՀՀ օրենսդրության, մասնավորապես «Վարկային տեղեկատվության շրջանառության և վարկային բյուրոների գործունեության մասին» ՀՀ օրենքի 20-րդ հոդվածի, անհատը կարող է դիմել կա՛մ Վարկային բյուրոյին, կա՛մ անմիջականորեն տվյալները տրամադրած ֆինանսական հաստատությանը: Այս գործընթացը կարող է իրականացվել գրավոր դիմումի միջոցով կամ էլեկտրոնային եղանակով՝ ապահովելով տվյալների ճշգրտությունը և թարմությունը:

Մանրամասների համար՝

www.abcfinance.am  

https://acra.am/կապ-և-աջակցություն/հ-տ-հ

ՍՔՈՐ գնահատականի էությունը`

Ֆինանսական հաստատությունները դիմորդի վարկարժանությունը որոշելու համար կիրառում են միավորային համակարգ, որի արդյունքում ստացվում է վարկունակության ցուցանիշը: Այս ցուցանիշը հաշվի է առնում մի շարք փոխկապակցված գործոններ, ինչպիսիք են նախկին վարկային գործարքները, անհատական տեղեկությունները և այլ առանցքային հանգամանքներ:

ԱԷՍ ԿՐԵԴԻՏ ՈՒՎԿ-Ն ՍՔՈՐ ՀԱՄԱԿԱՐԳ ՉԻ ԿԻՐԱՌՈՒՄ:

Մանրամասների համար՝

www.abcfinance.am

www.acra.am/սքոր/

 

Վարկային ՍՔՈՐ գնահատականի կարևորությունը՝

Բարձր վարկունակության ցուցանիշի կարևորությունը պայմանավորված է ֆինանսական հաստատությունների կողմից հաճախորդի ռիսկայնության գնահատման անհրաժեշտությամբ: Յուրաքանչյուր գնահատման համակարգ ունի իր սանդղակը, և որքան մոտ է հաճախորდի միավորը վերին շեմին, այնքան մեծ է ֆինանսավորում ստանալու հավանականությունը: Բարձր ցուցանիշը վկայում է ցածր ռիսկայնության մասին, իսկ ցածրը՝ հակառակը:

Գնահատման մեթոդաբանությունը և հիմնական չափանիշները՝

Ֆինանսական կառույցներն օգտագործում են իրենց ներքին գնահատման համակարգերը, որոնց մանրամասները գաղտնի են: Սակայն կարելի է նշել մի շարք գործոններ, որոնք ազդում են գնահատականի վրա՝ վճարումների պատմությունը, պարտավորությունների ծավալը և քանակը, ֆինանսական գործունեության տևողությունը և այլն: Հարկ է նշել, որ հաճախակի հարցումները կարող են բացասաբար անդրադառնալ գնահատականի վրա՝ հանգեցնելով ֆինանսավորման մերժման:

Ֆինանսական վարկանիշի բարելավման ուղիները՝

Վարկանիշը բարձրացնելու համար անհրաժեշտ է՝

  • Խուսափել վճարումների ուշացումներից
  • Նվազեցնել առկա պարտավորությունները
  • Սահմանափակել նոր պարտքերի ստանձնումը
  • Կրճատել տրված երաշխավորությունները
  • Մարել ժամկետանց պարտքերը

Հաճախորդի վարկանիշը կարող է բարելավվել յուրաքանչյուր հաջորդ գործարքի ընթացքում՝ պատասխանատու վարքագծի շնորհիվ: Ուստի, վարկանիշի վատթարացումից խուսափելու և այն բարելավելու համար անհրաժեշտ է բացառել նույնիսկ կարճաժամկետ ուշացումները, ամբողջությամբ մարել նախկին պարտքերը, զգուշորեն մոտենալ երաշխավորություններին և ընդհանուր առմամբ նվազեցնել ֆինանսական բեռը: